Klachtenformulier

Wil jij namens jezelf of iemand anders een klacht indienen over de zorg en dienstverlening van Cordaan? Vul dan het onderstaande klachtenformulier in en klik op de button met 'Indienen'.

Onze klachtenfunctionaris neemt dan contact met je op en handelt de klacht verder af.

Datum
Gegevens cliënt
Aanhef
Voorbeeld: 1234 AB
Gegevens indien andere indiener dan de cliënt
Aanhef
Voorbeeld: 1234 AB
Heeft u de klacht ook bij de persoonlijk begeleider of teammanager ingediend?
Klacht of ongenoegen
Ondertekenen
Ondertekening

Een kopie van deze klacht wordt ter informatie aan de verantwoordelijke directeur gestuurd. De volledige klachtenregeling van Cordaan vindt u op cordaan.nl/klachtenregeling.

In een oranje vlak staan twee tekstballonnen. In een van de ballonnen staat een helpende hand.

Heb je een vraag?

Heb je een vraag over wat wij voor je kunnen doen? Of wil je meteen zorg aanvragen? Dan kun je ons op werkdagen tussen 9 en 5 uur bellen. Je kunt ons ook een e-mail sturen.

Cliënten Servicebureau

T: 088 267 32 26
E: zorgbemiddelingvgzenggz@cordaan.nl