Klacht of idee
Ben je tevreden over onze zorg? Of vind je dat dingen beter kunnen? Wij horen graag jouw mening, zodat wij onze zorg kunnen verbeteren.
Wij hechten veel waarde aan de ervaringen van onze cliënten en naasten. Op deze pagina lees je hoe je bij een klacht in contact kunt komen met onze klachtenfunctionarissen. Maar ook als je tevreden bent, vinden we het fijn als je ons dat laten weten.
Ben je niet tevreden over de zorg die jij of jouw naaste heeft gekregen? Je kunt dan het beste eerst contact opnemen met de contactpersoon of locatiemanager van de zorglocatie. Jullie kunnen dan samen kijken of er een oplossing kan worden gevonden.
Als dat niet helpt, kun je contact opnemen met een van onze klachtenfunctionarissen. Bij de klachtenfunctionaris kun je ook terecht met vragen, voor informatie of advies.
Heb je een klacht?
Stuur mij een e-mail.
T: 06 389 90 417
Ik ben aanwezig op:
ma - di - do - vrWoonlocaties voor ouderen
Anton de Kom, Berkenstede, De Boeg, In het Zomerpark, De Marke - De Meenthoek, Ottho Heldringstraat en Het Spaarnhout.Woonlocaties voor mensen met een beperking
Borgerstraat, De Diem, Dusartstraat, De Gooijer, Kastanjehof, Gerrie Knetemannlaan, Jan Luykenstraat, Landlust wonen, Mandarijnenstraat, Marcantilaan (Staatsliedenbuurt), Mulderplein, Nieuw Vredenburgh, Van Ossstraat, Senecastraat, Seegersplein, Spreeuwenpark, Walmolen, Watertoren.Specialistische Zorg voor mensen met een beperking
Colijnstraat, Gaasperdam, Kadoelerbreek, Logeren 21+, Sloten A en B, Parkhof ouderen, EMB en 2e etage, De Werf.Dagbesteding en Leerwerkbedrijf
voor ouderen, mensen met een verstandelijke beperking, GGZ en Leerwerkbedrijf.Onderaannemers
Akwaaba, Indaad, dagbestedingStuur mij een e-mail.
T: 06 148 43 601
Woonlocaties voor ouderen
Beth Shalom, Huize Buitenveldert, De Diem, Gerrie Knetemannlaan, De Gooijer, Kastanjehof, De Oevers, d’Oude Raai, Nieuw Vredenburgh,.Stuur mij een e-mail.
T: 06 115 09 307
Ik ben aanwezig op:
ma - di – wo – doGGZ
De Boeg, Eben Haëzer, Geuzenhoek, Gerrie Knetemannlaan, Hofmeyrstraat, IJdoornlaan, Ketelhuisplein, Kraaipan Oase, d'Oude Raai, Osdorperhof, S.F. van Ossstraat, Snelleveldstraat, Stadionbuurt en IJburg.Woonlocaties voor mensen met een beperking
Bazelhof, Beemsterstraat, Foyer, Foyer 4de verdieping, Ketelmakerij, Koningsvrouwen van Landlust, Overtoomsehof, Parkhof LVB, 3e Oosterparkstraat, S.F. van Ossstraat, Overleg, Sloten C, Polderweg, IJburg, SamSam en De Wending.Ambulante ondersteuning
Noord, West, Nieuw-West, Oost, Zuidoost, Centrum en Zuid, inclusief crisisteam, OGGZ, Digicontact en Kleurrijk Thuis.Jeugd en specialistische zorg VGZ
Trainingshuis Sleewijkstraat, Kinderdienstencentra, Ondersteunende teams, Kinderteam, Feuerstein Centrum, Marius Meijboom, Zorg in onderwijs (ZOG) in Zuid, West en Oost.T: 06 467 48 971
E: svanberlo@cordaan.nl
Aanwezig: ma - di - woZorg in de wijk
Alle wijkteams, crisisteams, expertisecentra Dementie, leerteams en Zorgeloos Thuis.Geriatrische revalidatie en paramedische zorg voor ouderen
De Die, Hof van Sloten, In het Zomerpark, Eben Haëzer en WijkKliniek.
Wie kan een klacht indienen?
In principe dient de cliënt zelf een klacht in. Maar ook familie of naaste (een vertegenwoordiger of een nauw bij de cliënt betrokkene) kan een klacht indienen. Het moet altijd gaan om een klacht van of namens de cliënt.
Dit geldt ook voor mensen die niet in een locatie van Cordaan wonen, maar als inwoner van Amsterdam gebruik maken van één van onze eerstelijnsproducten zoals: fysiotherapie, ergotherapie of logopedie.
Hoe is de privacy geregeld?
Alle medewerkers van Cordaan hebben een geheimhoudingsplicht. Wat je onze klachtenfunctionarissen vertelt, vertel je in vertrouwen. Wij respecteren je privacy. Je klacht wordt alleen besproken met anderen wanneer dat nodig is om tot een goede oplossing te komen en je toestemming geeft om jouw klacht te bespreken.
Veelgestelde vragen
Bij een tussentijds gesprek of aan het einde van een verpleegzorgtraject, nodigen wij je uit om je ervaring met Cordaan te delen via Zorgkaart Nederland. Dit is een website met daarop alle zorgaanbieders van Nederland. Jouw ervaring is zichtbaar voor alle bezoekers van Zorgkaart Nederland.
Wij waarderen jouw eerlijke mening en staan open voor suggesties. Maak je suggestie voor verbetering kenbaar bij jouw contactpersoon op locatie. Er volgt een gesprek. Kom je er niet uit, dan volgt een gesprek met de locatiemanager. Als dit ook niet leidt tot verbetering dan kun je terecht bij één van onze klachtenfunctionarissen.
Onze klachtenfunctionarissen zijn telefonisch bereikbaar voor advies, met een vraag of als je niet weet bij wie je met jouw klacht terecht kunt. Je vindt de telefoonnummers hierboven bij het overzicht van de klachtenfunctionarissen.
Lukt het ons niet om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen of kom je er met de klachtenfunctionaris niet uit, dan kun je jouw klacht aanbieden aan de Geschillencommissie.
Geschillencommissie verpleging, verzorging en thuiszorg
De Geschillencommissie verpleging, verzorging en thuiszorg is er voor jou, als je niet tevreden bent over de uitkomsten van de klachtafhandeling door Cordaan of door de regionale klachtencommissie.
De Geschillencommissie
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
(070) 310 53 10
Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur